BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
selamat datang ke creative diamond ::selamat tahun baru 2011 dr admin blog::

Marquee

May 21, 2009

Berhenti Mencintaimu..


Seharusnya aku pergi saat kau menolak ku jauh dari hatimu..

Seharusnya ku tidak lagi disini menanti kata indah darimu..

Seharusnya aku tau semuanya itu tidak mungkin...

Namun aku masih terus bertahan disini..

Kerna aku terlalu menyintai dirimu...

Melupakan dirimu membunuh hatiku....

Yang aku inginkan bukan hanya menatap wajahmu..mendengar ceritamu..

Namun ia lebih dari itu..

Aku ingin menangis bersamamu..ketawa dengamu..

Berbagi hati selamanya denganmu..

Jelaskan padaku.. apa ertinya selama ini...

Kau beriku puji, kau buat ku tinggi..

Kau beri harapan sepertinya indah..

Namun kenyataan yang kuhadapi tidak semanis inginku,

Salahku terlanjur ingini semuanya yang ada pada dirimu..

Salahku terlalu berkhayal indah tentangmu...

Sebelum cinta ini hina..aku harus merelakan..

Dan berhenti menrinduimu... dan membunh segala rasa ini...

Mohon ajarkan aku cara untuk melupakanmu...

Agar aku tetap kuat tanpa bayang mu...

Mohon jangan ada cinta lagi dalam hidupku...

Bukan aku membenci... tapi aku telah tersakiti oleh dirimu...

Maafkan aku untuk berhenti mencintaimu...

No comments: